Az Uber által készített felmérésen nem az Eiffel-torony végzett az élen.
2021-ben félmillióan utaztak Uberrel a londoni Selfridges áruházba.
Ezzel nemcsak Londonban, hanem egész Európában is ez lett a fuvarmegosztó cég legnépszerűbb úti célja. Az adat magától az Ubertől származik, amely most ismertette a tavalyi év során az alkalmazáson keresztül sikeresen végbement fuvarok, értékelések és úti célok statisztikáit.

A fuvarok számát tekintve Európában London volt az Uber legnépszerűbb városa, különösen sokan látogattak el a Broadgate Circle-höz, a Bank of England-hez és a Canary Wharf-hoz, valamint olyan kedvelt klubokba, mint a Fabric és a Ministry of Sound.
Elképzelhető, hogy a Selfridges nem a turizmus miatt került az élre, hanem inkább azért, mert a rendszeres vásárlói közül sokan a privát Ubert választják a tömegközlekedés helyett.
Az Uber-felhasználók körében a Selfridgesnél népszerűbb turisztikai látványosság Európán kívül csak a New York-i Empire State Building volt, plusz még a kaliforniai Disneyland is bekerült az első ötbe.
Bámulatos fotókon a Golden Gate. Ez a világ legbarátságtalanabb tava.